PEBCAK - Problem Exists Between Chair And Keyboard

Selle nädala teemaks on netikett ja Virginia Shea 10 võrgusuhtlemise 10 käsku. Seda nimekirja lugedes ei suutnud ma leida punkte, mille vastu oleksin tugevalt eksinud (ilmselt olen ikka aga need on piisavalt väikesed ning on meelest läinud) ja ei meenu ka suuri eksimusi, mida oleksin mujal tähele pannud. Üldiselt püüan siiski sellistest foorumitest ja veebilehtedest eemale hoida, mis sellesse postitusse sisu toodaksid.

Küll aga jäi õppematerjali lugedes silma paar huvitavat lühendit, mis olid minu jaoks uued ning lähevad osaliselt Shea 4. punkti "Austa teiste inimeste aega ja võrguühendust" alla. Nimelt ei ole ma kunagi olnud aktiivne lühendite (DIY, FTW) kasutaja ning erinevaid foorumeid lugedes jääb alati silma mõni lühend, mille tähendust ma ei tea ja pean seda Googlest järgi vaatama (kulutades minu aega). Teisest küljest, kui need lühendid on juba inimese jaoks tuttavad on nende kirjutamine ja lugemine kiirem, kui pikkade lausete kasutamine, mis on nende lühendite taga (läheb "Austa teiste inimeste aega ja võrguühendust" positiivsele poolele).

Seega annab see postitus mulle hea võimaluse uurida (ja meelde jätta) erinevate lühendite tähendust - iseasi kas nende lühendite kasutamine ka netiketi põhimõtetega kokku läheb. Esmalt sellised lühendid, mida olen ise reaalselt kohanud:
  • AMA - Ask Me Anything
  • ATM - At The Moment, Asynchronous Transfer Mode, Automated Teller Machine
  • B/W - Between
  • BC - Because
  • BRT - Be Right There
  • BS - Big Smile -or- Bull Sh** -or- Brain Strain
  • BTW - By The Way -or- Bring The Wheelchair
  • BW - Best Wishes
  • CUZ - Because
  • F/U - Follow Up (mina oleksin ise pakkunud seda teist varianti)
  • FWD - Forward
  • FYA - For Your Amusement
  • FYC - For Your Consideration
  • FYI - For Your Information
  • GI - Google It
  • IMHO - In My Humble Opinion
  • IMO - In My Opinion
  • L/M - Left Message
  • LMAO - Laughing My Ass Off
  • LOL - Laughing Out Loud -or- Lots Of Love -or- Living On Lipitor
  • LOLZ - Lots Of Laughs
  • PLZ - Please
  • PPL - People -or- Pay-Per-Lead
  • ROFL - Rolling On Floor Laughing
  • srsly - Seriously
  • sry - Sorry
  • STHU - Shut The Hell Up
Ja siia ka mõned huvitavamad näited, mida ilmselt reaalselt keegi kunagi ei kasuta:
  • STPPYNOZGTW - Stop Picking Your Nose, Get To Work
  • TVM4YEM - Thank You Very Much For Your E-Mail
  • ABITHIWTITB - A Bird In The Hand Is Worth Two In The Bush
  • AWGTHTGTTA - Are We Going To Have To Go Through This Again
  • PEBCAK - Problem Exists Between Chair And Keyboard
  • ROFLMAOASTC - Rolling On Floor Laughing My Ass Off And Scaring The Cat
  • RYFM - Read Your Friendly Manual
  • XOXOZZZ - Hugs and Kisses and Sweet Dreams
Kogu nimekiri (kokku 2508!) lühenditest on leitav netlingo kodulehelt.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Infoühiskond - minevik ja tulevik

Copyright Reform

Hacker - HOWTO